torsdag 17. januar 2008

Dexter er kommet hjem

Mamma hentet meg på Stora Kulltorps kennel i Sverige. Der har jeg bodd sammen med snille mennesker, hester, katt og fire andre staffer. mine søsken flyttet til sine nye hjem for noen uker siden. Pga uforutsette ting ble jeg igjen noen uker mens jeg ventet på et hjem. Jeg ble glad når min nye mamma kom og hentet meg. Hun hadde med seg godbiter og leker til toget, men jeg var så trett at jeg sov mesteparten av veien hjem. Da jeg kom hjem fikk jeg møte min nye pappa og menneskabarna i familien. Det var gøyt men også slitsomt, så det var godt nåe menneske-barna gikk og la seg. Nå ligger jeg og koser i sofaen men mamma og pappa.

1 kommentar:

Nova sa...

Vinkar tillbaks! Hoppas det inte regnar lite mycket i Norge som här, jag hatar regn! Voff voff på er och ha ett bra 2008.