tirsdag 22. januar 2008

Mye nytt.

Ja nå har jeg vært hjemme i 5 dager og jeg blir tøffere og tøffere for hver dag. Det er masse spennende her og jeg leker gjerne med sokker, sko, vedkubber, prinsessekjoler eller tomme brusflasker. Menneskene tar det alltid fra meg men da finner jeg bare hundelekene og så får jeg masse ros av mamma. Ute har jeg nesten vært rundt på hele tomten. Det var mye spennende her og mange steder å tisse. Men det er ganske kaldt, så mamma måtte kjøpe genser og dekken til meg i dag. Det var supert for da kunne jeg være lengre ute uten å fryse. Jeg har også fått tilnavnet "utbryterkongen"...........hi hi. Det var fordi jeg har klart å komme meg ut av både et stengt bur og en lukket hundebag. Mamma visste ikke hvordan i alle dager jeg klarte det og jeg har ikke tenkt å vise det til henne heller. Det får bli min hemmelighet.

Men stort sett ligger jeg og koser meg i sofaen med menneskene mine.

Klem Dexter

Ingen kommentarer: